.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
"جهت اطلاع" روزنامه جمهوری اسلامی روز شنبه

موضوع ورود بانوان به داخل قبرستان بقيع در دستور كار دولت عربستان قرار گرفت . ملك عبدالله پادشاه عربستان سعودي در آخرين ديدار با آيت الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به اين خواسته رئيس مجلس خبرگان رهبري كه راه را براي ورود بانوان به قبرستان بقيع جهت زيارت مزارهاي ائمه اطهار و ساير بزرگان اسلام باز كنيد تا آنها هم بتوانند مانند آقايان بدون مانع وارد بقيع شوند و به زيارت بپردازند گفت ما با اين تفكر موافق هستيم ولي براي حل مشكلاتي كه علماي ما با اين موضوع دارند بايد با آنها صحبت كنيم . آيت الله هاشمي رفسنجاني به پادشاه عربستان گفت زن ها از نظر اسلام در اين قبيل مسائل هيچ تفاوتي با مردان ندارند و ممانعت از ورود آنها به بقيع تضييق حق آنهاست و اين ممانعت موجب نارضايتي آنان از دولت عربستان مي شود و شما به عنوان حاكم عربستان مي توانيد مانعي را كه علماي شما ايجاد كرده اند برطرف نمائيد و اين تبعيض ناروا را از بين ببريد.

پيش از ظهر ديروز تعدادي افراد ناشناخته به دعوت شبكه هاي ماهواره اي ضد انقلاب و لس آنجلسي در مقابل پارك ملت تجمع غيرقانوني برگزار كردند. به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس تجمع كنندگان كه پيش از ظهر ديروز بدون مجوز قانوني و در مقابل پارك اقدام به برگزاري تجمع كرده بودند با دخالت نيروي انتظامي و بازداشت تعدادي از اين افراد متفرق شدند. برخي تجمع كنندگان درباره چگونگي اطلاع از برگزاري اين تجمع غيرقانوني به خبرنگار فارس گفتند كه از طريق ايميل و شبكه هاي ماهواره اي فارسي زبان بيگانه از اين تجمع مطلع شده بودند . تجمع كنندگان كه تعداد آنها عليرغم فراخوان وسيع راديوهاي اجنبي از صد تا 150 نفر فراتر نمي رفت همچنين خواستار آزادي عباس پاليزدار متهم به نشر دروغ و اكاذيب شدند. پايگاه خبري عصر ايران اين افراد را به جريان سلطنت طلب نسبت داده است .

يك وزير سابق انرژي رژيم صهيونيستي در گفت وگو با روزنامه جروزاليم پست مدعي شده نفت ايران سال ها به طور مستقيم به رژيم صهيونيستي صادر شده و او خودش دستور چنين كاري را صادر كرده است . در همين حال سفارت ايران در لندن هرگونه صادرات نفت ايران به رژيم صهيونيستي را رد كرده است . سخنگوي سفارت ايران در لندن گفت : « من تاييد مي كنم ايران با هيچ شركتي كه ارتباطي با رژيم صهيونيستي داشته باشد معامله اي نمي كند » . براساس گزارش جروزاليم پست موشه شهال وزير سابق انرژي رژيم صهيونيستي كه از سال 1353 تا 1369 وزير انرژي رژيم صهيونيستي بود گفت : « من مشكلي نمي بينم كه نفت ايران وارد اسرائيل شود چرا كه اين نفت مستقيما از ايران وارد نمي شود » . وي گفت در بازار نفت منبع صادرات نفت مشخص نيست و در واقع در اين بازار اگرچه نفت بودن نفت حفظ مي شود اما مليت آن از ميان مي رود. براساس اين گزارش سخنگوي وزارتخانه انرژي رژيم صهيونيستي گفت : « ايران به ما نفت صادر نمي كند هر نفتي كه وارد ا سرائيل مي شود مشخص است از كجا آمده است » . وي درعين حال افزود : « ما نفت خود را از بزرگترين صادر كنندگان جهان خريداري مي كنيم و هيچ راهي نيست كه بفهميم اين نفت از كجا مي آيد. با اين وجود شايعه فروش نفت ايران به ما بي اساس است » . يك سخنگوي شركت ايليات عسقلان نيز فروش نفت توسط ايران به رژيم صهيونيستي را تكذيب كرد. سخنگوي پالايشگاه بازان نيز اين موضوع را تكذيب كرد و گفت : « ما مي دانيم نفتي را كه مصرف مي كنيم از كجا مي آيد و هيچ بخشي از آن از ايران نمي آيد » .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.731 seconds.